امروزه سوالات زیادی از جمله چگونه انگلیسی یاد بگیرم، چطور انگلیسیم رو خوب کنم، چطور انگلیسی یاد بگیرم ، چرا انگلیسی سخته، چطور مکالمه زبان انگلیسیم رو خوب کنم، چطور به سرعت زبان انگلیسی رو یاد بگیرم پرسیده میشه


و از طرف دیگه در کشورمان هم بسیار شدید کلاس های زبان روز به روز افزوده می شوند و هر کدام با جملات انگیزشی خاص خود چنان دانش اموز رو گول می زنن و جذب می کنن و بعد از جذب تا جایی که میشه دوست دارن این دانش اموز در سیستم باقی بمونه تا... 

انگلیسی مثل اب خوردن

انگلیسی در یک هفته

انگلیسی در کمترین زمان ممکن


یا جدیدا هم که مد شده نرم افزار های انگلیسی تبلیغ می کنن که مترجم شخصی شماست، از نظر من که تک تک این حرف ها راهی برای تبلیغ و کسب در امد هست که اگر جز این بود در مورد متد های اصلی و رایج جهانی یادگیری زبان صبحت می کردند نه متد های ساختگی که من در اوردی هست و هیچ گونه دلیل علمی نداره مگر اینکه برای تبلیغات.


کانال تلگرام و ربات مترجم زیر رو برای دانش اموز ها و یا هر کسی که به دنبال یادگیری زبان هست ساختم تا هر کسی که دوست داشت بتونه ازش استفاده کنه ،قبلا قسمتی اموزش دادم اما گفتم صبر کنم تا اعضای بیشتری از مطالب کانال بهره ببردند و فعلا پست های انگلیسی قرار داده خواهد شد و مدتی دیگر اگر رشد کانال خوب بود مطالب نحوه مکالمه زبان انگلیسی و یاد گیری زبان انگلیسی رو در کانال قرار خواهم داد.


https://t.me/entofabot ربات مترجم


https://t.me/enstudents کانال اموزش زبان