ربات تلگرام چیست؟

ربات تلگرام مثل یک برنامه هست که داخل  تلگرام باز می شوند میشه گفت برنامه ای هست که روی تلگرام سوار شده و نحوه کاربردش به این نحو هست که بر اساس پیامی یا دستور و یا پیام اینلاینی که می فرستید به شما جواب می دهد. همچنین بعضی از این ربات ها، ربات بازی می باشند که شما می توانید با دوستان خود یا اعضای یک گروه و یا کانال به مبارزه بپردازید.


آیا ربات تلگرام ویروس است؟

در ابتدا که تلگرام ربات را معرفی کرد و به دلیل استفاده شرکت های برنامه نویسی جهت ارسال تبلیغات داخل گروه ها بسیاری فکر می کردند که ویروس می باشد اما رفته رفته این باور با معرفی ربات های بسیار خوب از بین رفت و روز به روز به تعداد ربات های تلگرامی اضافه می شود که بعضی از این ربات ها بسیار کاربردی می باشد.

قابلیت های ربات های تلگرامی

ربات های تلگرام قابلیت های بسیاری دارند و به این دلیل که این ربات ها توسط شرکت های مختلف ساخته می شود و یک برنامه می باشد این امکان نیست که تمامی قابلیت های اون رو نوشت. اما از نمونه ربات هایی که وجود داره میشه به ربات های دانلود فیلم ، ربات مترجم، ربات اموزش زبان انگلیسی، ربات مدیریت گروه، ربات مدیریت کانال، ربات های بازی و بسیاری ربات دیگر.


ربات ها به چه اطلاعاتی دسرسی دارند؟ ایا استفاده از ربات ها خطرناک است؟

اول ببینیم ربات ها به چه اطلاعاتی دسترسی دارند: نام تلگرامی که انتخاب کردید، نام خانوادگی تلگرامی که انتخاب کردید، عکس های پرفایلتان، ای دی تلگرامی شما را به صورت مستفیم دسترسی دارند، ربات ها همچنین می توانند به شماره مبایل شما و موقعیت مکانی شما دسترسی داشته باشند اما به طور مستقیم خیر ، یعنی اینکه ربات از شما درخواست می کنه که موقعیت یا شماره مبایل خود را ارسال کنید و تلگرام قبل از ارسال موقعیت یا شماره شما به ربات از شما می پرسد که ایا می خواهید شماره یا موقعیت خود را ارسال کنید یا خیر. پس از این نظر ربات ها امن هستند و به هیچ وجه قابلیت دسترسی به اطلاعات داخل گوشی شما ندارند ، به هیچ وجه بدون اجازه شما نمی توانند شماره شما را بگیرند.

نمونه ای از ربات پر کاربرد ربات مترجم هست که می تونید با زدن برو روی لینک https://t.me/entofabot استفاده کنید. که نحوه کاربرد این ربات در زیر هست.

برای استفاده از این ربات بر روی لینک بالا زده و وقتی در تلگرام باز شد می تونید کلمه یا جمله خودتون رو جهت ترجمه ارسال کنید و یا از دکمه ها برای دریافت داستان زبان انگلیسی استفاده کنید.

ربات تلگرامی دریافت داستان زبان انگلیسی


و نمونه ای از ربات اینلاین همین ربات است که شما می تونید در هر چتی که هستید یعنی چه گروه و یا چه در چت کردن با کسی ، نام ربات رو نوشته و بعد گزینه دریافت داستان رو بزنید و یا یک متن بعد از نوشتن نام ربات بنویسید و متن ترجمه را همانجا دریافت کنید و ترجمه رو به طرف مقابل و یا گروه ارسال کنید. تصویر زیر نمونه ای از ربات اینلاین است.


ربات اینلاین تلگرام و ربات های پر کاربرد و سودمند تلگرام


می تونید برای دریافت لیست بهترین و پر کاربرد ترین ربات های تلگرام به ادرس بر روی کلمه لیست ربات های تلگرام کلید کنید تا لیست را دریافت کنید و یا بر روی لینک زیر بزنید.

لیست ربات های تلگرامی